2013. január 4., péntek

Bikejöring

Ma délelőtt elvittem a kutyákat biciklizni. Mivel ősz óta nem voltunk ezért már igazán ránk fért. Elsőnek Börtit vittem. Ráraktam a hámot majd uccu neki. Néha futott rendesen de inkább csak döcögött mellettem. Aztán Mázli jött a sorba. Rá is ráraktam a hámot és eleinte féltem, mert vele még nem bicajoztam és néha vannak hirtelen kitörési, hogy talál valamit és elránt csak biciklin nekem jobban hátrány. És pozitív csalódás mert olyan szépen futott mellettem, hogy az valami. Dorka meg csak száguldott, úgy kellett sokszor lelassítani, mert ha jön egy kocsi akkor szépen elüt. És olyan gyorsan futott, hogy alig tudtam tekerni sőt sokszor ő húzott. A végére mindhárman elfáradtak. :)
Délután barátnőmmel és kutyájával mentünk sétálni a központba. Kb másfél óra alatt megfordultunk és sokat gyakoroltuk a láb mellett sétálást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése