2013. október 16., szerda

Támadások

Mióta elköltözött tőlünk Mázli sokkal csendesebb lett minden és még mai nap is sokszor sírok utána, mert rettentően hiányzik. E-mailt kaptam a gazdájától hogy jól van, beilleszkedett kijön a másik beagle-vel és nem tud elszökni. Járnak sétálni és megszerették Mázlit, amit nem csodálok mert imádni való egy kutya.
Kutyaiskolába felváltva járok Börtivel és Dorkával, mi mutatjuk meg hogyan és mit kell csinálni az újoncoknak. Járunk sétálni és bicajozni. Legutóbb egy hete Dorkával bicikliztem éppen mikor a szomszéd boxerja kint volt az utcán és egyből neki rohant Dorkának és elkapta, szerencsére kint volt a gazdája és egyből rohant elkapni a kutyát Dorka meg ne hagyta magát megtépni mert össze vissza ficergett hála istennek és én sem hagytam hogy bármi baja essen a lányomnak. Semmi sérülés nem lett Dorkán, de még antiszociálisabb és félénkebb lett, és minden idegen kutyára ráugat és mögém bújva morog...nagyon sokat visszaesett...:( Börtit szombaton kapta el a nyakánál a kutyaiskolába egy staffordshire terrier és úgy elkapta hogy nem is akarta elengedni, hatalmas szerencséje volt Börtinek hogy vastag a bőre és a staffi a száját is odacsípte a fogásba így Börti megúszta egy karcolás nélkül, de bedagadt a jobb pofája, amire fájdalom csillapítót adtam. Őt különösebben nem rázta meg az esett, de azért bizalmatlanabb lett ő is. Viszont a kutyaiskolába nagy sikert arattam velük a dog dancing trükkökkel. Párat bemutattam és imádták és utána az összeset bemutattam amit csak tudtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése