2011. augusztus 12., péntek

Nem a legjobb séta...

DSC_2855_resizeTegnap elvittem a kutyákat sétálni. A pórázon nem volt velük gond. Oké. Elengedem Dorkát. Majd Börtit még a pórázon magamhoz hívom. Elsőre jön. Elengedem majd melletem rohangálnak. Aztán leülünk barátnőmmel egy padra és beszélgetünk, közbe fél szemem mindig a kutyákon. Börti egyszer csak fogja magát és elfut a mellőlem. Dorkát sikerült vissza hívnom, de Börti újból süket lett. Fasza....:/ 5-10 percel később megjelenik. Hívom, de nem jön. Rám néz majd elkezd szimatolni. Hívom újból. Semmi. Majd elegem lett, odamentem elkaptam a grabancát és kikötöttem. Egy ideig ott volt, majd gondltam adok még egy esélyt. Hát nem kellet volna.... . Megint elment mert egy kiscsaj ott visitott a beagle kutyájával, h fusson el, mert megijedt, h 60 m-re vannak tőle a kutyáim. És az enyémek oda se mentek hozzájuk, csak nézték őket. Majd Börti visszajött és azután már ott maradt a közelembe. Majd másfél óra múlva hazamentünk. Most nagyon ráálok a behívásra mert kaptam egy új tippet Zsófitól. Remélem bejön. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése