2012. augusztus 19., vasárnap

I. U.F.O kutyabajnokság

Tegnap reggel 6-kor indultunk Tatabányára. Először paráztam, hogy hogy fogunk 4 kutyával utazni, de semmi gond nem volt. Börti és Mázli a ketrecbe. Dorka mellettem az ülésen aludt. Matyika anyu ölébe. Odaértünk kipakoltunk és találkoztunk a többi kutyásokkal. Nagyon jó volt velük beszélni és egy nagyon jó napot töltöttem velük. :) Dorka első hivatalos versenye nem is volt olyan rossz mint amire számítottam, sőt nagyon ügyes volt, csak lassú hozzá képest. A nagy meleg is közre játszott, de hát augusztus közepén mire számithattam. Börti is ügyes volt, de valami szagot talált ami mellől nehezen tágított, de ahogy észre vettem többi kutyának is megakadt ott az orra. A jelmezeimet és a zenéimet külön megdicsérték. Sajnos annyira elhúzódott az eredményhirdetés, hogy a szépségverseny és az apportversenyre nem neveztem. És mivel Dorka teljesítmény könyvét elkavarták pontosan nem tudom hányadik lett. Kaptunk oklevelet, de sajna Börti értékelőlapját nem. :/ Este fél 8-ra értünk haza, mindenki tiszta fáradtan kutyák átaludták az utat. Mázli hősiesen bírta a tegnapi napot. Olyan kis kíváncsi volt, szimatolt ment volna mindenkihez. Nyakába ugrott akik meg akarták simogatni. Nagyon hasznos nap volt, hogy belerázódjon a versenyekbe. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése