2013. május 11., szombat

II. Állat és Ember dog dancing verseny

Már igen régen voltunk versenyen, így nagy öröm volt, hogy végre eljutottunk a II. Állat és Ember dog dancing versenyre. Mivel az utazás része most bonyolultabb volt mint általában ezért Mázlit sajna nem tudtam magammal vinni. Hogy mitől is lett ennyire megnehezítve az odajutás? Hát anyuék péntek este kitalálták, hogy mégsem tudnak elvinni. Fuvart ilyen rövid idő alatt nem tudtam szerezni ezért maradt a vonat. Szerencsére apu testvére a mi kocsinkkal felvitt Budapestre, mert a ketrec az övébe nem fért bele. Odafele így is késéssel kezdtük ráadásul dugóba és útépítkezésbe keveredtünk. Persze akkora estünk be hogy épp mi jöttünk volna, de nagyon rendesek voltak a szervezők és a hivatalos A helyett a hivatalos B-t indították előbb, így fel tudtam készülni. Börtivel léptem először a ringbe és első hivatalos azaz nem használtam jutifalit(!!) nem ment ki a pályáról és viszonylag jól meg is csinálta a kűrt. Igaz kb végig improztuk de sebaj a lényeg hogy megcsináltuk. Börti kűrje egy Sherlock Holmes jelemezes produkció volt. Aztán következett Dorka. Ő kalóz volt. És tényleg nagyon ügyesen megcsinálta amit kellett, volt nála is egy két malőr, meg a végén hozta oda nekem a kardot de ezt leszámítva nagyon ügyes volt a kislány. És ha a hivatalos B-be indulok vele 2. helyezett is lehetett volna. De így hogy Börti és Dorka is a hivatalos A-ba indult: Börti 6. hely, Dorka 4. hely. Büszke vagyok nagy rájuk!! :)) És nagyon jó volt találkozni a többi kutyás ismerőseimmel. Nagyon jó nap volt. És a versenyen 5 beagle is indult!!

Sherlock Holmes














Kalóz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése