2013. június 24., hétfő

Dog's kupa

Szombaton voltunk Oroszlányban ahol az első Dog's kupát tartották. Hamar odaértünk és találtunk árnyékot is. Regisztráltunk majd egy közeli patakba lehűtöttem a kutyákat. Nagyon meleg volt, szóval ezt többször is megismételtem. Elsőként Börtivel léptem a ringbe. A nagy hőség miatt még annyira se mozgott, mint máskor, meg sokszor szimatolt, így vele 7. lettem a 9 indulóból. Ennek ellenére nagyon ügyes volt és büszke vagyok a fiamra.:) Hivatalos 1-be utolsóként Dorkával mutattam be a kűrömet. Nagyon szépen megcsinálta amit kértem tőle, de van még mit gyakorolni vele is. Sajnos az én hibámból kizárták, mert ő vitte ki a kardot a kűr végén, nem én, de tanultam a hibámból és jobban figyelek legközelebb minden részeltre. De a kislány nagyon ügyes volt és büszke vagyok rá. :) Összegségébe nagyon jó nap volt és jól éreztük magunkat.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése