2011. január 8., szombat

Training

Kint már jobb idő van ezért elvittem a kutyákat sétálni a szántásra. Tora cica persze, hogy megint követett ezért 4-en mentünk megint, :D A föld járhatobb volt, mint múltkor. Elmentünk a tehén telepig és vissza. Ez kb. 1 órás út. Úgy élvezték az ebeim, hogy.....nagyon. XD. Hazaértem és tanultam, mert idén bele kell húzni nagyon. Aztán ráraktam a telómra tegnap nagy verejtékkel talált Dorka dd-s kűrének zenéjét. Viszonylag elfogadható és ritmusos, szal lesz ami lesz. Tanulás közben ötlött a fejembe egy jó kűr, aztán elkezdtem megvalósítani. Azonnal leesett a kislánynak aminek nagyon örülök. Még kell egy-két trükk váltás vagy javítás ill. fejlesztés, de nem lesz rossz. :D Börti meg tudja a lábam közé toltatást!! Annyit küzködtem vele, de már elfogadhatóan tudja!! :D Most csak a nevezési felhívásra várunk!! Meg anyuék igen szavára.;)

Képek a sétáról:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése