2011. január 3., hétfő

Új év újabb kutyás eseményeket szeretnék

Visszagondolva a 2010-es évre akkor lendültem be a kutyázásba:

2010 április: 4. Kaposvári beagle tali. Első kutyás talim volt csak pozitiv élményekkel töltött el. Börtivel voltam.
2010 június: CACIB kiállítás Pécsen Börtivel. Első kiállításom volt. Nagyon élveztük.
2010 augusztus: CAC kiállítás Kaposvár. Nem volt olyan jó, mint a pécsi, de örültem, hogy részt vehettem. Börtivel mendtem, mert ő tk-es. :D
2010 december: Lucky Dip verseny. Nagyon jó volt. Imádtam. Börtivel nagy sikerélényem volt a verseny után.

A 2011-es évre több mindent szeretnék, de már Dorkával is. Vele az az év kutyaiskolában és gyakorlással tölt el. De majd ő is jönni fog velünk, remélhetőleg. Börtivel még magasabb szintet szeretnék súrolni. Dorkából ki szeretném hozni a maximumot.
Idén Börtinek kiállításokat és dd verseny/bemutatókat szeretnék. És ha lehet agility edzésre szeretnék menni.
Dorkával a dog dancing versenyre/bemutatókra szeretnék menni. És agility edzésre és talán versenyre jutni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése