2011. április 26., kedd

Húsvééét


A pórázt köszönöm Katinkának. :)

 Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek! :)

E ünnep alkalmából kaptam egy flexi pórázt aminek már most nagy hasznát vettem. Ha olyan helyen vagyunk ahol nem lehet elengedni, de mégis futhatna akkor jó.  8 m-es és 50 kg kibír. :) Feladtam Börti nevezését a májusi dog dancing versenyre. Dorkáé még kérdéses, mert álvemhes és nem tud még nagyon sok trükköt azonban tapasztalat szerzésre jó. Vasárnapig el kell döntenem mi lesz vele.
Szombaton voltam kutyaiskolába Börtivel. Hoztak egy akadályt amit szépen átugrott. Póráz nélkül és csak egyszer rontotta el, de mivel még konkrét aksit nem ugrott ez nagyon jóóó teljesítmény tőle. A fegyelem is már nagyon szépen alakul, még nem tökéletes, deee :D
Tegnap meg sétáltam az új flexi pórázzal. 3-an mentünk és nagyon jóóó volt. Nem engedtem el Börtit mert nem volt rá lehetőség.
Otthon meg gyakoroltunk agilityt, frisbeet, dog dancinget. Nem voltak formában szal nem sok időt traningeztem velük.



















A pórázt köszönöm Katinkának :)





































Matyi alszik :) *_*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése