2011. április 2., szombat

Kutyasuli *.*

Vééégre megint elkezdödőtt a kutyaiskola. Már nagyon vártam. :D De az a baj, hogy keddi óra ütközik a táncórámmal így azt a napot kihagyom..:(


Börti


Vele 1 hete szombaton voltam. Gyalog mentünk le. Szépen láb mellet jött ahogy kell neki. :) a Suliba már voltak, és mi is elfoglaltuk helyünket. A probléma az volt, hogy a melletünk lévő szuka tüzelni kezdett amit a gazdája nem vett észre, de Börti igen. Majdnem egész órán szimatolt, de türelmes voltam vele. A szabadon követés is ment és a helyzethez képest nagyon jóóóóóól ment!!!! *__* Nagyon büszke vagyok rá!!! (L)


Dorka


Autóval mentünk le amit szépen tűrt. Majd elmentünk sétálni( ma szombat) A behívás tökéletes és feloldódott, ami hamar elmúlt mert amint megjöttek a többiek máris eluralkodott rajta a félelem. Nagyon nyugodt hangon és türelmesen suttogtam neki a vezényszavakat. Viszonylag nyugodt volt, és az egész sulit végig aludta. XD Jött egy emberke aki ott fényképezett mindenkit. Szóval majd képeink is lesznek. :) A csibészelés az nagyon nem ment. Ott már neki elég volt. Az okató az látta és nem is piszkálat őt. A helyzethez képest rá is nagyon büszke vagyok!!!! *__* :) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése