2011. július 18., hétfő

Elfecsérelt szavak

DSCF0001_resizeTegnap elvittem a kutyákat sétálni és csatlakozott hozzám a nővérem és barátja. A nővim vitte Dorkát a barátja meg Börtit. Na ezt úgy kell elképzelni, h mind2 kutya húzott és nem birtak velük. Mert ők azt hisszik, h megnéznek pár Cesar Millan részt és mindent tudnak a kutyákról. Én hiába mondtam mit csináljanak nem hallgattak rám és mentek a fejük után. A nővérem ha húzott a Dorka elément és elkezdett toporzékolni, h tolasson. Dorka érzékeny lelkének ez olyan csapás volt, h összehúzta magát. Átvettem Dorkát, de Börtivel még küzdött a felvezetője. Odaértünk a pályára és ellettek engedve. Börti elment és nem mindig jött vissza, szóval az ő behívásra egyenlő a nullával. :S Kosaraztunk míg ők szaladgáltak, de mindig rájuk figyeltem. Másfél óra múlva idultunk haza és Börtivel még mindig nem tudott bánni a nővérem barátja. Dorkával szépen mendegéltünk és próbáltam még mindig segíteni, h ne húzzon Börti, de neeeem....:@ Én 2 kutyát viszek egyszerre és nem húznak meg a suliba is az okatató mondja mit kell csinálni, de attól még nekik én vagyok a hülye csak mert fiatalabb vagyok náluk....:@ Ezért üzenem a kedves olvasóknak, h nem szégyen tanácsot kérni attól akinek nagyobb kutyákkal való tapasztalata még ha fiatalabb is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése