2011. július 27., szerda

Ijedség

DSC_2028_resizeBörti lába jobban van szóval elvittem őket sétálni. A fő uton is mentünk egy darabig és szépen jöttek melletem. :)) Aztán a kutyaiskola felé mentünk, de sajna nyáron nincs. :(( Elengedtem Dorkát, Börti meg 8 m-es felxin jött, mert egyszer hívtam pórázon, de nem akart hozzám jönni szal inkább nem engedtem el. :S Patakparton voltunk és el is csúsztam párszor a sárba. xD Dorka meg kicsit bemerészkedett a vízbe.:D Majd tovább mentünk. Nagyon meleg volt a kutyáknak is logott a nyelve én meg hosszú nadrágba aszalodtam. :S A kutyák meg a nagy gazba ugráltak ami Dorkának nem tett jót. A szemét nem akarta teljesen kinyitni, de kapott cseppet és már jobban van. :)) Haza felé mentünk mikor láttam messzebbről egy kocsit jönni. Megálltunk Börtit és Dorkát is hívtam. Börtit leültettem már, de Dorka még mindig nem volt itt. A kocsi meg jött. :O Dorka szépen kullogott én meg hívtam, h fusson, de ő nem jött. A kocsi meg már közelvolt és Dorka meg az úton megállt majd jött lassan, de ha a kocsi nem fékezz nem lenne már életben... na a napi stressz is megvolt...:O Hazaértünk épségben majd mentünk az állatorvoshoz beoltani a kutyákat meg féregtelenítettük őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése