2012. április 25., szerda

Vedégként :)

Már egy hete tervezgettem, hogy ellátogatok a komlói kutyaiskolába. Megbeszéltük osztálytársammal, hogy ma elmegyünk mindketten. Ismerem a komlói oktatót mivel az a sásdi is és szóltam, hogy menni fogunk. Nagy kérdés, hogy melyikkel? Végülis Dorka mellett döntöttem, mert Börtivel nem kockáztatom, hogy eltűnik mert erdő mellet van a kutyaiskola és nem is teljesen zárt. Apuék nem tudtak elvinni ezért keresztapámat rávettem, hogy elvigyen. Dorka nagyon szépen utazott semmi gond nem volt vele. Odaértünk elengedtem Dorkát és hát nem volt a legbarátságosabb, de ő már csak ilyen. Megismerkedtem a Dashing Dawn kennellel és még sok más kutyással is. Dorka rendkívül ügyes volt, csak ámultam. :) Jó hely Komló csak az utazással van baj, szóval nem gyakran megyünk majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése