2012. május 8., kedd

I. Állat és ember lucky dip dog dancing kupa

 

Szombaton rendezték meg az I. Állat és ember lucky dip dog dancing kupát Budapesten. Reggel fél 7-kor indultunk. Börti első uta az új ketrecbe egész jóé tűrte. Odaértünk találkoztunk Orsival és kutyusával Ingriddel,  Roxival és Álmossal, Nórival és Lepkével, Orsival és Nomáddal. Egy sálat vittünk trágyként. Kihúztuk a 3.-as számot és kaptunk egy rövid papír csövet. A felkészüléssel nem volt gond Börti nagyon ügyes volt. Aztán letelt az 1 óra és elkezdtük. Mi voltunk az elsők és Börti fantasztikus volt, csak egy két trükk nem lett 100%-os, de az belefér. Jó volt a hangulat és nagyon jól éreztem magam egész nap.
 
Aztán jött a várva várt eredmény hirdetés. 5.-ek lettünk amibe negatívan csalódtam. Jobbra számítottam, mert Börti nagyon ügyi volt és nem tudom mit rontottam el ennyire. De ez van beletörödtem, hogy ez nem az én sportom. De legalább jó nap volt és találkozhattam a kutyásokkal. :) Mindenkinek gratulálok ügyesek voltatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése