2010. szeptember 20., hétfő

Kezdés

Sziasztok! Első blogomat el is kezdem. Hogy rendszeresen lesz-e frissitve azt nem tom garantálni, de csapjunk is bele a lecsóba. :D


Szabó Viktóriának hívnak és 2 kutyámmal élek Sásdon. Sok mindent szeretek az életben, ezek közé tartoznak az állatok. Már pici korom óta járok lovagolni és nagyon élvezem amikor a suli nehézségeből kikapcsolodhatok. A kutyákat is már régóta csodálom és szeretem. 8 éves koromban szerettem volna egy kutyát, de akkor még túl fiatal voltam a kutyázáshoz és nem úgy műxik az, hogy csak egy szavamba kerül és kapom a kutyát.  Így kellet várnom az ebemre. De amikor a szükeimtől megkaptam életem első kutyáját 2 centire voltam a föld felett örömömben. Sokat gondolkoztam milyen kutya lenne az ami leginkább hozzám passzol és számomra a beagle volt az. Így 2006-ban jött a családunkba Börti. Ő egy tricolor kan beagle kutyus akivel voltak gondjaim, de több volt nála az öröm és a büszkeség amit iránta érzek. 3 éve járunk kutyaiskolába és Börti rengeteget változott, persze a jó irányba és mindenkitől azt hallom, hogy okosabb lett. Az elején sokszor szökött és voltak még a számláján, de sok-sok foglalkozással helyre tettem a kisebb-nagyobb hibáit. Egyszerűen számomra ő a KUTYA. 

2008-ban érkezett hozzán Dorka a magyar vizsla szuka kutyusunk. Ha kint vagyunk vele akkor egy percre se hagy egyedül minket, néha viszont idegesítő amikor szinte beléd bujna és feldönt annyira szeretné, hogy simogassuk amikor csak ő szeretné. Nagyon tanulékony kutya, ennek köszönhetem, hogy hamar elsajátitja egy-egy trükköt amit mutatok neki. És bármikor amikor kérem ő mutatja meg nekem amit tanítottam.
Szeretnék a kutyáimmal agilityzni. Már régóta érdekelt ez a sport és remélem valóra tudom váltani, hogy egyszer én is szerepeljek a pályán.


A másik sport ami nagyon megtetszett az a dog dancing. Börti és Dorka is élvezi a kihívásokat és a dd az nagyon leköti őket. Hamar megragad bennük egy-egy újabb trükk és a következő edzésen jobban megy, ebből is látom, hogy szeretik amit csinálunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése