2010. szeptember 22., szerda

Sok minden :D

Nos először a blog nevéről irok. "Atakusi to inu" japán nyelven irodott. Az akatusi = én (nőnemben) a to = és és az inu = kutya, ez összeolvasva én és a kutya :D


Dog dancing.


Börtivel és Dorkával egyre jobban  megy a dd. Már lassan 1 éve csináljuk ezt a sportot és Börtivel már volt egy bemutatonk is. Voltak trükkök, mint pl.: a körbe forgás: annál a kezeben lévő falatkát az orruk előtt kellet végig húznom, mert csak akkor fordultak körbe, de most mondom nekik, hogy "körbe" és csak egy kis kört kell írnom a levegőbe máris köbe fordulnak. A lábszlalom és a nyolcas is az elején gyér volt, most sem tökéletes, de már alakul. 2 új trükköt tanitok nekik. az egik, hogy felálítoks egy seprüt függölegesen és mondom nekik, hogy "jár" és körbe mennek a seprű körül. A másik, hogy mondom a Dorkának hogy "fogd", megfogja és mondom, hogy "hozd" és hozza melletem aztán" erezd "és elerszti. :D Börti meg nem akarta a szájába venni és ráraktama hátára a rongyot és úgy jött melletem. XD Majd hozok vidit, ha jó lesz a gépem.


Kutyaiskola.


Dorka volt a soros, mivel Börti szombaton volt. fél 5-re mentem le ezért volt fél órám a kezdésig. Elmentem addig sétálni. Mire visszértem addigra voltak ott ketten akik kinyitották a suli területének a kapuját. Dorka még el volt engedve, de nem mert oda menni a kutyákhoz, úgy , hogy nem raktam rá a pórázt. Majd érkezetek többen is. De utóljára az okatató jött meg. Ami csoda, mivel ő szokott elsőként érkezni. Dorkában még volt energia ezért a helyben maradás az nem is ment téletesen, de egyébként nagyon ügyes volt. Majd a suli végén elmentünk még a barátnőmmel sétálni. Aztán haza. Otthon még Börtivel is foglakoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése