2010. szeptember 29., szerda

Séta

Matyika már nagyon jól van. Ugrándozik, bujik, futkározik. Kint is játszott már a kutyákkal. Nagyon lol látvány amikor a nagyok és az a pici ott futkároznak az udvaron. Télre majd lesz neki ruha varra. Sztem a nagyim tudd varni, de ha nem akk veszünk neki. Egész végig itt futkározik és ugrál a lábunkra. Nagyon-nagyon cuki!!!


Börtit és Dorkát vittem el sétálni a szokásos szép csendes és nyugott és minden szép giccses jelzővel ellátott szántásra. Szal el indultunk, de már kezdek hozzászoktni, hogy hogyan lehet egyszerre két kutyát vinni sétálni. Ennek megkönnyitésére szeretnék venni két pórázvéget. De sehol se találok. Mind1. Börti megint a 10 m-essel ment. Dorka szabadon rohangált. A szántáson könnyű volt menni. Helyenként füves és most nem annyira buckás. Egészen a tehén telepig mentünk. Ott picit megáltunk szagászagtni, mert azt muszáj. Majd vissza mentünk. Majd van egy ház ami nincs felépitve és oda is szoktunk menni, persze meg van engedve, hogy oda telepedjünk. Ott üldögéltem és kinéztem a fejemből. Annyira kellemes érzés amikor suli után a kutyákkal ott ülsz egy nyugott helyen és nem zavar téged semmi. Időnként odamentek hozzám a kutyák. Megnézték, hogy mi van velem. Majd haza mentem ahol Matyi várt engem. :D Nagyon jó délután volt!! Remélem megint tudunk ilyen jót sétálni!





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése