2010. október 1., péntek

Börti és a gyerekek

Végre hétvége!!!!!! :D De örülök!! Délután dd tanitottam nekik. Hát mondjuk, hogy jól ment csak kint volt szabadon egy kutya és az érdekesebb volt mint én. Mind1. Aztán el kellet vinnem a barátnőmnek a házit. Börti is elkisért, de ezen nem csondálkoztam. Előtte rohangált kint Angie, Börti legjobb barátja, meg voltak kint tyukok és egy kutya. Szal ki kellet jönnie. Odaértem előtte a barátnőm házukhoz és bezártam a várotermük udvarába.(mivel, hogy ők orvosok.) Csöngettem és kijött 2 öccsével. Odaadtam neki a házit és simogattuk a Börtit. A kutyáik meg ugatták az enyémet, de Börti nem különös képpen érdekelte a hangjuk. A barátnőm anyja is simogatta a kutyám és mondta, hogy milyen szép nagy. XD Aztán pacsisorozatott adott a 2 fiúnak. A kisebbiknek nagyon tetszett, hogy adja a lábát. A másik is beleszerett. Börti nagy felsége fogta magát és fölugrott a padra és letelepedett.  Aztán jött két ünneplőbe fölöltözött ember akik megsimogatták Börtit és mondták, hogy milyen szép kutyus és hogy hol hagyta a csokor nyakendőjét. Az utobbit nem igazán értette seni, de mind1. XD Aztán haza vittem. Alig mentem el a háztól máris találkozok 2 ismerős arcal a suliból. Ők jóval fiatalabbak mint én és megállítottak, hogy hadd simogassák meg. Ők is kaptak pacsit. :D Meg mondták milyen érdekes a szőre. Hát látszik, hogy Sáson alig van beagle. Szóval mindenkinek tetszett Börti. És még mondják, hogy beagle hülye kutya meg minden. A nagy frászt! Hazugság! A beaglenék nehéz élni a sztereótipiák miatt. XD Egy másik kis kölök is megemlitette az anyjának, hogy milyen okos aza a kutya. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése