2010. október 15., péntek

=D

DSCF4396_resizeHát címet ennek a történetnek nem tudtam kitalálni, de aki elolvassa az tudja miről szólt a mai napom. Tehát végre hétvége!!!! Sajna egész délután a házat kellet suvickolnom így nem sok időt tudtam ebeimre forditani. Bent Matyi vs Tora harca zajlik folyamatosan. De végül mindkettő kidölt. A barátnőmnek kellet elvinnem a házit és úgy gondoltam mért ne vihetném el magammal Börtit. Fogtam a pórázt és már indultunk is. Egy utcát mentem végig mire 2 barátom mal találkoztam. Az egyik nagyon fél a kutyáktól, de Börti megmuatta, hogy nem azok a vérengző ember evő mutáns állatok. XD. A barátnőmnek lepaszoltam a házit, majd haza felé vettük az irányt. A két lány még életükben nem sétáltattak kutyát és Börti volt az első akit vittek.  Amikor jött az autó akkor mindig szólok Börtinek, hogy "autó, ül" és leül. Nagyon tetszett ez nekik. Meg hogy pacsit adott és hogy körbefordult. Mindekttő nagyon megkedvelték Börtit. Aztán kihoztam Dorkát is. Tőle az a lány nagyon megrmémült aki nagyon fél a kuytáktól. Nem csodálom, mivel Dorka elég ilysztő tud lenni, de egy igazi kezes bárány. Össze vissza futkosott a leányzóm, kiadta magából minden csepp energiáját. Vele több trükköt mutatam csöpp közönségüknek. Az nagyon tetszett amikor Dorka átugrotta a lábamat. :D Aztán bevittem a kutyákat. Az etetés következett. A kutyákkal mát végeztem és jöttek a görények. A kennelen kivűl adtam nekik a tálba a konzervet, de Börti már ott sündölgöt melletem. És ott ette ő is a kaját. Én hülye meg rosszul zártam be a kennelt és kijött Tom. Börtivel egytálba ettek. Először megijedtem, majd olyan aranyosan néztek ki. De nem volt sokáig ez a helyzet, mert Tomot visszaraktam a helyére és Lisa is evett a konzerből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése