2010. október 5., kedd

Uncsi

A suli is uncsi és ráadásul esik az eső. Ma nem sokat foglakoztam a kutyákkal, mert nem volt se kutyiskola se sétálni nem tudtam elvninni őket. Otthon volt egy kis simi és ilyesmi. A görikre jók a hámos és ennek nagyon örülök. Kutyákkal nincsnek jóban, de attól függetlenül visszük majd őket sétálni. Börivel egyszerübb az összeszoktatás, bár ezt nem akarom elkiabálni. Dorka inkább a féltékenyebb típus. Matyika drága meg megtorpedozta ma az összes papucsot amit talált. Nem szabadna neki lépcsőznie de nem igazán igazgatja a dolog. Fölmegyek egy könyvért és hátrafordulok és már ott áll mögöttem. Meg a fésülés se leányálom vele. Összevissza kepeszt meg visit meg minden. De ettől függetlenül szeretem ezt a kis pöcsöst. :D


Lisa: az én görim.



































 Tom: nővérkém görije.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése