2010. december 13., hétfő

Dog dancing verseny

DSCF7212_resizeDSCF7210_exposure_resizeDSCF7209_exposure_resize2010 12. 12. -én megvolt az I. Aquincumi Dog Dancing vereny ( Lucky Dip) Mogyoródon. Reggel 5-kor keltem és készülödtünk szorgosan. 6-kor indultunk el otthonról és 2 és fél órán keresztül kocsikáztunk. Börti ahhoz képest, hogy ennyit még éltetében nem utazott, jól birta. Az egész csomogtartó a rendelkezésésre állt, hogy felálljon, megförduljon és aludjon. Oda értünk és azonnal ment a szimatolás. Találkoztunk Lindával és Amyve és Sárával. Jól összebarátkoztak a kutyák aminek örülök. Az épület amiben volt a vereny nagyon szép és érdekes volt. Az elsők között jártuk be a terepet, szóval Börti addig ki tudta heverni az utazás fáradalmait. XD Jöttek még, mint az oroszok. Beleptük az egész termet. Regisztráltunk és beadtuk a tárgyat ami nálunk egy labdát szolgált. A sorsolásnál egy piros sállal a pumukli zenére kellet dancelnem a 14. rajtszámon. Izgultam, de Börti miatt jobban. Attól féltem, hogy el fog szökni. DE még csak el se akart menni tőlem! Kb. 5 m-re ha eltávolodott, de egyből visszajött. :D Annyira büszke vagyok rá, mert még álomban se gondoltam, hogy ennyire figyel rám. Anyuéknak is leesett az álla. 1 óránk volt felkészülni utána a kűrök bemutatása következett. Közbe-közben kimentünk Börtivel levegőzni, meg a húgom is nézelődött. Amikor mi jöttünk akkor annyira okos volt, mert figyelt rám. Megérte ennyit foglalkozni vele és ha többet fogok akkor még dobogos is lehetne. A szervezőknek külön dicséret, mert nagyon hangulatos kis versenyt varázsoltak oda. Meg nekem főleg az tetszett, hogy fedett bályán és szönyegen kellet a produkcionkat előadni. Így Börti nem is akart szimatolni. Sok piros pontot minden versenyzőnek. 13.- ak lettün Börtivel .Amúgy mindenki nagyon kedves volt. :D Majd mentünk haza. Börti jutalmul kapott csontot és sok.sok dicséretet mindenkitől. Képek:  http://gallery.site.hu/u/6Viki6_/dogdancing/verseny/mogyorod/?g2_page=3

1 megjegyzés: