2010. december 28., kedd

Megjelenés és séta

Mint látjátok a blognak új külseje van. Nekem nagyon tetszik és a szilveszerhez pont illlik. Ennyyit erről.

Ma voltam a kutyákkal sétálni a szántáson. Na jó kifejtem bővebben:

Délután 3óra lehetett. Felkanároztam a kutyákat aztán megindultunk. Torának olyan kedve támadt, hogy velünk tart. Tehát kutya macska séta lett belőle. Fél szemem mindig rajta volt, nehogy elkoszáljon. A kutyák élvezték a futkosást. Csak hó nem volt. Tora mindent levadászott. Én meg kevmere fotózhattam. Mentünk vissza felé és akkor szembe jött velünk Angie a barátnőm kutyája. A probléma mindössze anniy, hogy a gazdája alföldön telel. Dorka és Angie nem jönnek jól ki egymással és plusz ott a macska amit szintén nem csipázik a kutya. De Dorka nem birt magával ezért elerszetettem és csodák csodájára minden jól ment. Nem bántották egymást. De a mscakáról se feletekzzünk meg. Igen Angie el akarta kapni, de rászoltam és inkább Börtivel és Dorkával futkározott. Így még izgalmasabb sétánk volt aminek nagyon örülök. És hogy senkkinek sem esett  baja.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése