2010. december 27., hétfő

Szünetben

A suliban szünet van szóbval egész nap nyomom a kutyázást. Tegnap és az előtt délelőtt sétálni voltunk a szántáson. Nagyon élvezzük. A föld meg van fagyva. A kutyák nagyon élvezték a futkosást és a szimatolást.

Telós képek:

Aztán dog dancingeltem velük. Most a szabad időmben szeretnék nekik sok trükköt megtanítani. Most a kézkarika átugrás és az ölbe ugrás van feladva a Dorkának. Börtinek a lábam közé tolatás és a hempergés fejlesztése. De mostanában nagyon meg vagyok velük elégedve. Börti jobban figyel rám már lesi a kezem és amint ki van adva a parancs már csinálja. Dorka most kicsit le van fagyva. Nem mindig figyel és amit eddig tudott azt nem annyira tudja. Lehet, hogy egy front. Legalábbis remélem.

Börti trainig:




Ma agilityztem velük. Dorkára rá sem ismertem. Száguldott mintha mindig ezt csinálta volna. Pedig agilityt csak néha űzük. Börti is nagyon ügyes volt, de ő lassabb. De lassan járj tovább érsz módszerrel tanul ő. Egy szóval mindkettőre nagyon büszke vagyok. Kevés idő alatt rengeteget fejlődtek. :D

Dorka:



Börti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése