2011. március 6., vasárnap

3-s birgád

Ma délután volt játék és gyakorlás az ebekkel. Majd Börtit elvittem sétálni. A barátnőőmel és kutyájával, Lunával. A pályára mentünk ahol Börtit ismét elengedtem a pórázról. Vissza is jött, de volt amikor vette a nyúlcipőt és elszaladt és kb. 10-15 percig csak a kutyát láttam messziről vagy még azt sem. Hiába hívtam nem jött oda. De utánna a pálya másik végéről( elég nagy táv) oda szaladt egyenesen hozzám. Meg is lett dicsérve rendesen. Majd elindultunk a belvárosba. Rendesen jött láb mellet. Egyszer kétszer megálltunk szimatolni, de hamar leértünk egy kis szobor kertbe ahol sétálgattunk és szimatoltak a kutyák. Utánna egy kisebb játszótérre tereltük kutyáinkat. Csúztásztak is! XD Majd lejőtt a másik barátosném is a westijével. 1 órát sétáltunk az utcákkba. Dog dancingoltam is nekik Börtivel. Lettit( így hívták a westit) sétáltattam is. Meg is simizték a kutyákat. Börti nagyon jól kijött minden kutyával. Luna és Letti között volt némi konfriktus, de bunyó az nem. Nagyon jól elvoltunk és ilyen délutánt szeretnék mééég!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése