2011. március 13., vasárnap

Hihetetlen

Voltunk ma a szőlőbe sétálni. Börtit nem engedtem el anyuék jóvoltából...... . Meg nem is voltak meg azok a körülmények. Metszettük a fákat meg Börtit hosszú pórázon tanítottam a behívásra és mindig odajött első hívásra. De amikor elengedtem akkor usgyi el..... hiába hátráltam hívtam virsilvel a kezemben. Aztán végül visszjött...... . Rárktam a hosszú pórázt és elvittem sétálni őket. Dorka póráz nélkül jött előttem vagy melletem. Elmentünk egy ház előtt és odaszól nekünk egy nő, hogy: Ha mégegyszer meglátom a kutyát póráz nélkül szaladgálni akkor lelövöm! Én mondtam neki: Ha a kutyámnak egy szőr szála is meggörbül akkor én lövöm le magát! Aztán tovább mentünk.... . Nem tudom egyesek mit képzelnek magukról....nem is ment be a szőlőjébe! Mind1 visszamentünk és haza kocsikáztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése