2011. március 6., vasárnap

8 tappancs

DSCF0903_resizeA barátnőmmel elmentünk sétálni péntek délután. Először 3 kutyát hozott én 2.öt. :D De visszavitt egyet, mert nem lehetett velük másképp bírni. Így 8 tapancs caplatot az úton. Hamar odaértünk a pályára. Én vettem a bátorságot és elengedtem Börtit. Hívtam és visszajött! Nagy szó, mert egyébként nem szokott odajönni hozzám, de most kivételesen igen. Dorkám is szépen visszjött és olyan szépen futottak. :D Aztán a barátosném 2 kutyája meg megindult egy irányba és se hall se lát eltűntek. :O Én behívtam a 2 kutyámat, aztán szaladás utánnauk. Egy utcával arébb megtaláltuk őket. Aztán visszaindultunk, de ott volt a pálya felügyelő és akkor pápá a pályáról. :S Elmentünk a barátnőmhöz és ott játszottak a kutyák. Börti szépen rendesen eljátszott velük, de Dorka az nagyon félt és azt kihasználták a másik kutyák és néha nekimentek a kislánynak. :O De szerintem rossz élénye nem maradt, mert ott simiztem meg nem engedtem felé a támadó kutyákat. De elviszem egy jó nagy sétára csak én a Börti és ő. :D Amúgy nagyon elvoltak a kutyák. Börtire nagyon büszek voltam a behívás és a szoc miatt. Dorkára a szoc miatt jobban, mert nem félt annyira mint az első nap a kutyasuliban. :D A behívására is büszek vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése