2011. június 9., csütörtök

Lemaradva...

DSC_1308_resizeDSC_1278_resizeMár egy ideje nem irtam, de semmi érdkes nem történt velünk. De! Mégis!
Dorka egy hete ki lett ivartalanitva. Hogy mért? Egy: álvemhes volt ami nem tett jót neki sem lelkileg sem fizikailag. Kettő: agresszív volt, mert úgy gondolta neki a kölykeit kell védenie amik nincsnek neki. És Három: nem akartunk kölyköket tőle, nem tk-es és nem is a mi feladatunk hanem a tenyésztőké. De a kettes indok sajna nem múlt el teljesen. Igaz tisztába van vele, h nem lehetnek kölykei, de még mindig agresszív. Nála csak Börti a nagyobb birka. :D De háát majd megkérzegetem az oktatót a kutyasuliba hátha tudja mi a baja. Na erről ennyit..
Elkezdtem tanítani a kutyáknak a szégyeld magad trükköt. Valamit kapizsgálnak, de mikor már többször rárakom a ragadós papírt Börtire már megszokta, h van a pofáján valami xD De azért szépen alakulnak. ;)
Elmentem sétálni velük és akár hiszitek akár nem Börti egyszer sem ment el nagyon-nagyon messze tőlem, mindig látótávolságba maradt és szépen türte, h simogassák mind a gyerekek mind a felnőttek. Dorka is türte, de látszott, h nagyon fél és én is féltem, h odakap valakinek emiatt. Tehát odahívtam magamhoz és én kényszetettem a kis lelkét :) Na most ennyi. :D

DSC_1280_resize

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése