2011. június 21., kedd

Városban kutyával

Dorka és Tora
Tegnap elmentünk sétálni Dorkával, barátnőmmel és a kutyájával. Azért vittem csak Dorkát egyedül, mert a viselkedés problémáját próbáltam orvosolni. Először a pályán elengedtem, hadd futkosson. Nem volt nagy rohangálás.... csak feküdt az árnyékba. A pálya üres volt, egy árva lélek sem garázdálkodott kint. Majd úgy döntöttem, h bemegyünk a városba. Igaz nem a forgalmas úton mentünk, de már az is volt egy kihívás míg a város közepébe értünk. Sétálgattunk az utcákba és összefutottunk pár számomra ismerős alakokkal. Ők rám "támadtak" ezért majdnem sebekkel távoztak volna Dorka által. Rájuk kiabáltam, h szálljanak le rólam, mert megnézhetik magukat. Gyorsan arrébb ugrottak. Erre azt mondják, h "a magyar vizsla nem bánt, nem kell tőle tartani". Mondom, h egy kutya és fajtától függően a gazdáját védi, és ők olyan megnyilvánulást tettek, h egy kutya arra véli, h bántják a gazdáját. Na mi arrébb is álltunk és bementünk egy fagyizóba. Míg kértem a fagyimat addig Dorka a lábam mellett ült. Az utolsó harapást persze ő kapta meg. :) 2 óra elteltével megindultunk haza. Ez is nagy séta volt, de úgy döntöttem, h visszatérünk most megint a szántásra. Sokkal jobb lesz a kutyáimnak, és amúgy sincs kivel a városba rohangálni. Mindenki nyaralni ment. Mi idén szerintem nem megyünk sehova max nővéremmel lovastáborba. De még az is lehet, h agility tábor is sikerül kijutnom :D
Börti *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése