2011. június 19., vasárnap

Nagy séta

DSC_0071_resizeDélelőtt nagyon borus hüvős idő volt, ezért kimentem a kutyákhoz akik a kivételesen nem az árnyékba döglött hanem tele voltak energiával amit egy nagy aglityvel csilapitottam. Megtanítottam nekik a "FÖL" parancsot. És még Dorka is szépen csinálja annak ellenére, h nagyon félfelmenni az adott tárgyra. :) Elvittem Börtit fél 5-kor sétálni. Elkavarogtunk a városba, benn ültünk egy "parka" és össze vissza mentünk. :D Felmentünk a pályára és elengedtem és mindig visszajött. *-* De lepisilt egy néninak a tatyóját szóóval gyorsan pórázat felcsatolni és futás el xD 8-kor értünk haza kimerülten, de nagyon ügyes volt Börti és senkit nem zavart, h itt egy kutya aminek örülök :D

Néhány kép :)

DSC_1813_resizee
DSC_1825_resizee
DSC_1817_resizee
DSC_1826_resizee
DSC_1815_resizee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése