2012. július 30., hétfő

Agility tábor

Nem is gondoltam volna, hogy egyszer eljutok egy agility tábor és főleg nem Szarvasra, hiszen az tőlünk 4 órás útra van. Na de sikerült és a legjobb hetem volt. Szombaton 11 felé indultunk. Dorka ketrecbe utazott,  és átaludta az utat. Odaértünk kiengedtük Dorkát és felállítottuk a sátrat majd befizettem a tábort. Becuccoltunk a sátorba és körülnéztünk. Zsófival és kutyájával Mollyval voltunk egy sátorba, de a kutyáink között konfliktus alakult ki ezért átköltöztem egy faházba amibe csak én voltam. Dorkával aludtam egy ágyba ami tiszta jó volt :D Hétfőtől voltak az agility edzések, de a hétfőit pont lekéstem, szóval hoztam a formámat xD. De keddtől péntekig vagy délután 4-kor vagy hajnali 6-kor voltak az edzések, és ezek voltak életünk első normális agility edzései. Tanultuk az franciát, olaszozást és a kecskert is. Sokat bementünk a városba és igen szép város Szarvas. Délelőttönként voltak programok, bemutatók. Délutánonként pedig flyball és frisbee edzések voltak. A flyballt próbáltuk ki ami Dorkának nagyon nem jött be. Nem azzal volt a baj, hogy nem labdás hanem az, hogy senkinek nem engedi, hogy megfogja, és annyira bepánikolt, hogy majdnem megfojtotta magát. Amúgy Dorkához senki nem érhetett hozzá, mert félt és kutya sem mehetett a közelébe mert odakapott neki, szóval nem volt túl előnyös kutyás táborba vinni. De egész héten nem tudta megszokni a sok kutyát és embert csak Zsófit és Mollyt. De agilitybe meg nagyon ügyes a kislányom. Tábor kupán első fordulót hibátlanul mentünk végig, másodikba lett egy magtagink. Majd szombaton délután 6 körül indultunk haza és fél 10-re már otthon voltunk. A tábor kupa eredmény hirdetését sajna nem tudtuk megvárni. De nagyon jó volt ez a tábor és ha lesz jővőre akkor mindenképpen megyek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése