2012. július 11., szerda

A múlt

Sokat gondolok vissza azokra az időkre hogyan kerültek hozzánk Börti, Dorka, Matyi és Mázli. Nos hozzánk sose úgy kerültek kutyák, hogy a család leül és eldöntik, hogy vesznek egy kiskutyát és együtt nekiállnak keresgélni melyik fajta lenne a legjobb számukra. De most elmondom, hogy csatlakoztak családunkhoz négylábú társaink.

BÖRTI

DSCF0676Amióta az eszemet tudom, mindig is beagle-t akartam. Amikor Dolly a magyar vizsla szukánk meghalt, mikor pici voltam, akkor nagyon üres lett a ház. Egy kutyánk se volt, és a gyász után jött az ötlet egy új kutyára. Én azonnal a beagle-t hoztam fel, de anyuék sose kedvelték ezt a fajtát így elvetették az ötletemet. Végül megvették Balut a pireneusi hegyikutyánkat később Csokit a vizsla keveréket is. Először Csokit családi okok miatt el kellet ajándékozni. Így csak Balu maradt. Majd a jópár év könyörgésem és eredményeimért apuék belementek, hogy kaphassak egy beagle-t. Sok tenyésztőt felhívtunk, de egyiknél sem születtek meg a kiskutyák, így a sorsa hagytuk a döntést. Akinél előbb megszületik a kiskutya attól lesz a kiskutyám. A nyertes a Bóli kennel volt, mellesleg őket egy kiállítás során ismertük meg. Kaptunk képeket a picikről és eldöntöttük, hogy egy tricolour szukát szeretnénk. Amikot a picik 3 hetesek voltak elmentünk kiválasztani a leendő családtagot. És "sajnálatos" módra az összes szukát lefoglalták így csak kan kutyám lehetett. Anyuék mondták, várjuk meg a következő almot, de mivel engem magával ragadott az egyik kiskutya a kupacból, így kiválasztottam és mondtam nekem Ő kell. Pár hét múlva mentünk érte és én már tudtam mi lesz a neve. Nem is válogattam sokat egyből tudtam, hogy Börti. Elhoztuk a picit és itthon összeszoktak Baluval majd vele élt pár évet. Ez idő alatt kutyaiskolát is elkezdtük mert rendkivűl rossz kutya volt, " A világ legrosszabb kutyája" mondta mindenki aki ismerte. De nem adtam fel, megneveltem és a legjobb barátokká váltunk és sok szép kalandjaink voltak és lesznek még.A kutyás sportokat is elkezdtem vele amit nagyon élvezünk. Balut időközbe el kellet ajándékozni, és helyére jött Dorka de ez már más történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése