2010. november 7., vasárnap

Egy jó nap

DSCF2412_resizeAmilyen csalódott voltam tegnap Börtiben annyira büszke ma. Mielőtt elmentünk Pécsre azelőtt dog dancingoltam velük fél órát. Szeretnék velük összehozni egy jó kür, de van még mit rajta dolgozni. Néhány új mozdulat meg egészen feldobná az eddigit. Nos az alapok megvannak és az is hogy mi miután következzen. Már csak össze kell rakni és néhány látványosabb trükkel fel kell pumpálni. Dálután meg már nem volt kedvük dd-ni ezért felraktam néhány akadályt és kihoztam bentről a kúszonkat és nekiálltam agilityzni. Juj, de szépen csinálták!!!! Nagyon büszek vagyok mindkettőre. Börti egyből belement a kúszóba. Bár az ugrása nem a leggyorsabb, de ő tőle nem is várom, hogy száguldozzon. Hogy összinte legyek még az is csoda, hogy ezeket megcsinálja, mert aki ismeri az tudja igazán miről beszélek.... Dorka meg egyszerűen repül az akadályok felett. Szavakkal nem is tom megfogalmazni annyira jó érzés. A kúszoba is belemet és ez azért nála fejlemény. :D
DSCF2410_resize

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése