2010. november 14., vasárnap

Szőlő

DSCF6645_resizeDSCF6605_resizeTegnap kirándulni voltunk a szőlőnkbe. Először Börtit is elengedtem, de nem jött vissza és amikor már kifáradt jött csak oda ezért megkötöttem. De attól függetlenül nagyon élvezte, talán még jobban mint amikor el volt engedve és nem mentünk az erőbe. Mert ott mindig pórázon van. És most is elmentünk velük. Dorka az rohangált körültöttem és élvezte az egészet. Börti csak néha húzott, de nem volt vészes. Pedig erőbe mentünk. Azért a félelem is ott volt bennem. Mert a vadászok akár le is lőhetik a kutyákat. És vissza gondoltam az elmúlt esetekbe, de nem volt baj. Dorkával még fácánra is vadásztünk. Börtivel követtük a lovasok nyomát, mert találtünk pata nyomokat. Azon az úton mentük ahol lovagolni is szoktam, tehát nem tévedtem el. A gépem hamar lemerült a vacak elemek miatt ezért nem készült sok kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése