2010. november 19., péntek

Kemény munka

DSCF6519_resizeNos tegnap rengeteget voltam a kutyáknál ami nem csoda. Annyira pörögtek, hogy felállítottam néhány akadályt, kihoztam a kuszót és felállítottam a szlalomot( szerencsére már tudom, hogy tanítsam meg nekik, hogy hogy kell mert megmutatták nekem) . Dorkával kezdtem. Nagyon ügyes volt, de a szlalomot még gyakorolni kell és a kúszást is. De a hoppikázása az fantaztikus. :D Börti....rá nem találok szavakat.... NAGYON JÓ!!!! :D A szlalom egyből leesett neki és jól fog az agya, a kúszot meg hát egyből mondom neki, hogy "kúszik" és már bent is van. Nem áll meg a közepén vagy nem fordul vissza. Nagyon gyors már a pályán . Juj de jó volt!
DSCF6530_resizeDog dancing is volt. Készülünk, mert lehet, hogy megyünk Mogyoródra dd versenyre. Kitöltöttem a nevezést, csak biztosra kell menni, hogy 3-4 órát kocsikázzunk a kutyákkal. Börtit is szeretném vinni, mert annyira ügyes. Csak ott nem adnak rá garanciát, hogy mefcsinálja, vagy elmegy szimatolni. Dorka meg, fél mindentől, de már az is akakul. Most anyáéknál van a döntő szó. De remélem az igen lesz. :D A trükkök nagyon jól mennek. És az is jó, hogy amit kérek azt nem keverik össze egy másik trükkel. :D Pedig én vagyok a béna és nem ők. A Börti is az én hibámból olyan amilyen. És a Dorka azt meg kiskorába hozzá kellet volna szokattni különböző szituáciokhoz. De már akkor is nagyon félt. Meg akkor anya gondjaiba volt. :D Én akkor csak Börti és semmi más. De annak köszönhető, hogy most már valamit tud. Dorka is sok mindent, de neki több idő kell a helyzet megszokásához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése