2010. november 6., szombat

Kutyaiskola

DSCF6550_resizeDorkával voltam suliba. Remekül viselkedett. Csak kicsit nagyon túl volt pörögve...:D Korábban érkeztem ezért elmentem vele sétálni. Pórázt levettem, mert ő Börtivel ellentétben visszajön. Dorka legnaobb baja, hogy mindentől fél. Úgy sajnálom pedig remek kutya. Bár tegnap nem volt jó passzban, neki is van rossz napja... . A feladatokat akadály nélkül megcsinálta.
Ma csalódást okozott nekem Börti. Megint kezdi a hülyeségét, hogy amikor elmegyek otthonról akkor ő is jön. Már egyszer sikrerült leszoktatnom róla, de már megint megbugybult... . Kivagyok mostanába vele. Vannak jó pillanatai, de a suli elkezdése óta nincs annyi időm, mint nyáron és ezt ő így dolgozza fel, hogy nem akarja, hogy elmenjek. De ez engem kiborit.... elhiszem, hogy nem akar rosszat, de ezt ő nem érti meg, hogy nem fogom elhagyni.. Na mind1. Attól még szeretem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése